niedziela, 23 kwietnia 2017

Z wnętrza na start;)



Zbieractwo popłaca - taką wyznaję zasadę. A że kocham chodzić w góry i na pchle targi - zdobytych skarbów znoszę tonę. ( Przyznaję, czasami ze szczytu znoszą mi je inni 😉 ). I wszystko jakoś pięknie układa się w całość... Bo tworzę później swoje robótki ręczne, florystyczne i inne, a z tego dekoracje i prezenty ( czy obdarowywani chcą tego, czy też nie 😉 ).
 
Wszystko to pozwala mi zająć umysł i ciało, a co za tym idzie - odwrócić uwagę od problemów... Aranżuję więc swoje wewnętrzne wnętrze i to zewnętrzne... I właśnie o tym tu opowiem. O pasji, bez której trudno żyć 😊
 

 
 
PS
Uwielbiam też kawę i słodycze - są dobre na wszystko, o każdej porze dnia i nocy. A przy okazji: świecznik to dzisiejsza zdobycz z targu staroci, dechy - od Sandrynki ( ale o tym innym razem ), no i pierwszy post na start mam za sobą... Zobaczymy jak będzie dalej!!!
 
 
 

10 komentarzy:

  1. I oto Jest �� odważyłaś się pokazać a raczej podzielić z resztą świata tym co kochasz i czym się pasjonujesz dzięki temu ja też będę miała "oko" na to co u Ciebie �� dzięki Twoim cudeńką zabierasz mnie w świat lepszy, weselszy, beztroski dziękuję Ci za to i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ��..... L...... ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdzie się chociaż jedna osoba, którą to co robię zainspiruje - warto! Sama czerpię natchnienie z wielu stron, a że mam w sobie mocno zakorzenioną zasadę wzajemności... Spróbuję! Za wsparcie: dziękuję. I proszę o jeszcze!

      Usuń
  2. To wyjątkowy dzień. Jestem dumna,że moja piękna zbieraczka z rzeczy wyszperanych,zdobytych,przydziganych potrafi stworzyć tak przyjemne dla oka kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, że do zbieractwa zachęcam jakoś szczególnie - wolałabym nie wstawać nad ranem biegnąc na starocie 😉 Żartuuuuję. Polecam, namawiam - bo to prawdziwe poszukiwanie skarbów 😊

      Usuń
  3. Gratuluję, że się dzielisz z innymi swoim talentem w postaci tych pięknych kompozycji��

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję 😊 Długo się wahałam... to mój równoległy świat, a w nim pasji sto i po prostu nie wiem, jak to ogarnąć - co chwile ciągnie mnie gdzieś jeszcze, a taki blog to wcale nie taka prosta sprawa! A jaka odpowiedzialna!! 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam w blogowym świecie, przejrzałam kilka postów i już wiem, że będę tutaj częstym gościem. Iwona J. PS. Czy pani ma Instagram?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej 😉. Nie, Instagrama nie mam... A może być fb ? 😉 Tam pokazuję również troszkę ze swoich wypadów w góry... i newsy z bloga też 😊 Zapraszam. Monika Popiołek

      Usuń
    2. Niestety ja nie mam konta na FB. Iwona J.

      Usuń
    3. Iwonka ! Za to ja od wczoraj mam na Instagramie 😀 zmobilizowałaś mnie 😉 zapraszam: z_wnetrza_moni

      Usuń