sobota, 14 października 2017

prosty flowerbox i pożyteczny bałagan


Flowerbox to prosty, niezobowiązujący upominek, ale jakże miły. Do jego wykonania potrzebne jest jedynie pudełko na prezenty, do którego  wkładamy pojemniczek z gąbką florystyczną nasączoną wodą. W tak przygotowany podkład wtykamy kwiatki, zamykamy wieczkiem i tadam! Prosty flowerbox gotowy, a niespodzianka zawsze taka sama - czyli zaskakująca.😉 Spróbujcie, bo to nie jest trudne, a na pewno warte zachodu. Własnoręcznie wykonany prezent - bezcenny 😊:
 
Najważniejsze oczywiście są kwiaty - u mnie tym razem zestaw słoneczny: chryzantemy, nawłoć i róże. Do tego trochę zieleniny i pudełko zielone. Prosto, elegancko, pieknie...
 



 
Ale mam coś jeszcze. Bo i bałagan może być inspirujący 😊. Kto czytał ostatni post, ten wie, że z suszonych kwiatków choinka powstała. Ale nabrudziłam  wtedy  dookoła okrutnie, ale jak uroczo 😉. Wykorzystałam te chwile.
 
 
 
 
 

 
No to na koniec ozdoba świąteczna.  Tym razem bombka. Przyznaję się bez bicia - zrobiłam ją rok temu, ale ponieważ nie zdążyłam ją podarować komuś, dla kogo robiłam... schowałam, nie używałam, więc jest jak nowa 😊😊
 
 

4 komentarze:

  1. What a colorful and beautiful blog,love it!Congratulations.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, it's very nice! Thank you! And... I will wait for you hier 😉

      Usuń
  2. Ten pożyteczny bałagan pięknie komponuje się z bielą. Pozdrawiam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zanim odpowiedziałam - wpadłam do Ciebie. I jestem pod wrażeniem. Ogromnym. Mogę tylko powiedzieć: zapraszam w moje skromne progi częściej, sama będę odwiedzać Cię co chwilę - to pewne. Dziękuję i ściskam. :)

      Usuń