czwartek, 8 listopada 2018

Liście z kalendarza




Jesienne liście spadły jak dni z kalendarza.

Nie mam pojęcia kiedy. Nie było mnie tu prawie 2 miesiące. Znowu. Czyli to prawda - najtrudniej dotrzymać słowa danego samemu sobie... dlatego teraz obiecuję publicznie - zaległości nadrobić spróbuję. 😊.

Na swoje usprawiedliwienie powiem, że remont miałam w domu. Nic wielkiego, ale... kilka marzeń udało mi się zrealizować. Jedno z nich to...

Zielona ściana.

Powstała w sypialni. No marzyłam o niej od dawna i jest. Piękna i fotogeniczna. Do moich tradycyjnych, dębowych mebli wprost idealna. Cudowna i już. 








Byłam więc zajęta tam, siam i w domu też, nie było mnie na blogu, ale jesień celebruję. Może nie tak, jak tego bym chciała, ale jednak. Bo kocham ją ze wszystkich sił. Za wszystko. Za liście, kolory, widoki, zapachy i za deszczowe wieczory spędzone przy kawie,  pod kocykiem... Rozpisywać się nie będę. Zapraszam do mojej jesiennej galerii. 😊

































Ale, ale. To nie wszystko, bo szykuję się sumiennie do... obchodów Dnia Niepodległości. Tak, tak. Prawie 600 kotylionów zrobiłam. Sama. Haha. Wstążki zawiązałam i dziesiątki innych pomysłów zrealizowałam. Po co, gdzie, dlaczego? A o tym pewnie następnym razem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz