sobota, 23 grudnia 2017

przedświąteczny czas dla siebie


Nie miałam ochoty ma święta.
Trudno było mi się rozstać z jesienią, tak
bardzo kocham ją za wszystko i tak bardzo lubię komponować kolorowe różności... 
W grudzień wchodziłam więc z niechęcią, ale... okazało się, że bawiłam się świetnie i mam wrażenie, że nawet lepiej niż kiedykolwiek.

Biję się jednak w pierś - typowych ozdób bożonarodzeniowych zrobiłam w tym roku baaardzo mało...
Mogłabym powiedzieć, że nie miałam czasu. Wolne od obowiązków chwile zaczęłam przecież dodatkowo dzielić jeszcze między Instagram czy ten blog, więc kiedy? I pewnie coś w tym jest, ale żeby być w zgodzie z prawdą, z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że wszystkiemu winna jest... bezsenność. A właściwie jej brak. Bo od ok. roku zaczęłam w nocy spać. I klops.
😉
W poprzednich latach caaałe noce miałam do zagospodarowania na cekinowanie, czy decoupage 😉. A teraz... śpię jak zabita, a w dzień... znaleźć setki godzin na dłubanie? Nie ma szans.
Jestem więc usprawiedliwiona.😊

A tak poważnie, to magia świąt zaraźliwa jest, więc dopadła i mnie... tworzyłam sobie każdego dnia cuda cudeńka, ale dla siebie, dla własnej przyjemności i... sprawiło mi to radość nie z tej ziemi. Ale innym też - miłych słów usłyszałam tysiąc, więc spędziłam magiczny czas i już. 
Pierwszy raz po prostu dla siebie.













 



A na koniec...
Chodzi ostatnio za mną fragment wiersza Baczyńskiego:

Dziś rano cały świat kupiłeś,
Za jedno serce cały świat.
Nad gwiazdy szczęściem się wybiłeś,
Nad czas i morskie głębie lat...


Bo cud się stanie. 
Ale za własne serce świat wokół nas możemy kupować każdego dnia i my.
Cudów będzie wtedy więcej.
Pięknych Świąt.❤


PS
Wigilijny stół  planuję w złoto-różowe róże. Pokażę po świętach. 😊


4 komentarze:

  1. Piękne dekoracje, przesyłam serdeczne życzenia radosnych świąt Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych, spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Samych przyjemnych chwil spędzonych w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia, Tobie i Twoim bliskim życzę najpiękniejszych Świąt :-)Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka, Aguś, Aniu! Wasze życzenia mają moc, bo spełniły się wszystkie 😊. Serdeczne podziękowania Wam za każde piękne słowo wysyłam, a teraz... ze wszystkich sił życzę Wam cudownego, zdrowego, pełnego uśmiechu i szczęścia Nowego Roku. Dziękuję, że jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń