piątek, 19 maja 2017

bez szczęścia

 

Pięć płatków bzu... Przynosi szczęście. A gdy tych płatków jest sześć? Bez wątpliwości - bez szczęścia... czyli nie mam wątpliwości, że szczęśliwy jest to bez. 😉  Kto szuka - znajduje. Ja to wiem i dzięki temu teraz mogę... szczęście położyć na dłoni i dać w darze drugiemu człowiekowi. Nawet wiem komu.😊
 
 












 
 
 
A dla pozostałych: herbatka z cytryną czy bez? 😉
 

















Miało być DIY, ale musi poczekać.
Bo caaałym wiadrem bzu zostałam obdarowana - z dostawą do domu.
Pachnie bez umiaru - jak to bez 😉 Wygląda też. W czterech odmianach dostałam i w kolorach czterech. No i szczerze powiedziawszy oszalałam.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
PS
No to może na koniec kawa... ale z mlekiem czy bez? 😉
 




3 komentarze:

  1. Ja juz słów nie znajduje aby oddać zachwyt Twoim kompozycjom a Ty wciąż i nie przerwanie znajdujesz nowe inspiracje....Biały bez jak na zawołanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bez, a Twoje aranżacje cudne. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam bez... To zostało nam poczekać na kolejny tylko pół roku 😊

      Usuń