sobota, 20 maja 2017

wychodząc z ram czyli digiscrapbooking




Scrapbooking to sztuka ręcznego dekorowania albumów ze zdjęciami. Robótki ręczne lubię - wiadomo, jednak ten rodzaj nie pociąga mnie akurat wcale. Za to digital scrapbooking - to już inna bajka... zostałam wchłonięta jak Alicja przez Krainę Czarów 😉. Jest to cyfrowe ozdabianie zdjęć ( zanim zostaną wydrukowane ) - czyli praca czysta, kreatywna, ale wymagająca.




 Tyle, że nie o ozdabianie mi chodzi... nie, nie, to nie to. Ale o wychodzenie z ram - dosłownie i w przenośni. Jednym słowem wciągnęła mnie ta druga strona lustra. 😉😉
 
Wykonałam setki prac, aż moje archiwum padło 😉 Ocalało tylko kilka sztuk. Ale myślę, że tyle wystarczy by pokazać, z jakiego powodu tak bardzo urzekła mnie ta historia.
Digiscrapbooking był moją największą pasją i stęskniłam się za tym...
Czekam, aż kolega mnie poratuje i coś wymyśli.
Słyszysz kolego? Czekam! 
 
 
 
 
 
 
PS 
Kiedyś uwieczniałam rzeczywistość, a dopiero później ją upiększałam. Teraz uatrakcyjniam przestrzeń, zanim to zdjęcie zrobię. Istnieje jeszcze możliwość połączenia jednego z drugim. Nudzić się nie będę 😉
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz