niedziela, 4 czerwca 2017

angielska porcelana


Świąteczny dzień, to i świąteczny spacer być musiał 😉 Przynajmniej pod takim pretekstem wychodziłam rano z domu, ale przede wszystkim z nadzieją, że moooooże cud się stanie i giełda staroci dzisiaj jest...kto wie...?😊
Była!
 
Od dawna zauroczona jestem angielską porcelaną. Ale do tej pory nie miałam jakoś szczęścia. Dzisiaj jednak (pewnie w nagrodę) los się odwrócił. Pod wpływem wczorajszego antycznego różu nadal, jak widać, jestem, bo w pierwszej kolejności zobaczyłam filiżanki. Ale pomyślałam: jeśli trafię na coś jeszcze: kupię. Parę kroków dalej - trafiłam. Najpierw talerzyk, a dalej ten piękny dzbanek i cukierniczka. Po dwie filiżanki wróciłam i to biegiem. Wszystko dosłownie za złotówki...
 
Dzbanek i cukierniczka to wyrób Enoch Wedgwood, a zdobione są motywem AVON COTTAGE. Talerzyk i filiżanki z kolei okazały się wspólnie pochodzić od English Ironstone Tableware. Zrobiłam złoty interes, hehe.
 

 

 
 

Cuda. Będę polować dalej. Oj, będę.
 
PS
Do krzesła w antycznym różu i pomieszczenia, w którym stoi, wrócę następnym razem.😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz