pi膮tek, 25 sierpnia 2017

bombki w sierpniu? czemu nie? 馃槈

 
Nie dalej jak  tydzie艅 temu moja c贸rcia kochana dozna艂a ol艣nienia:
 mamu艣! Ty nie robisz bombek!

 
Dos艂ownie zamurowa艂o mnie... Przecie偶 lato jest, wakacje, czasu jeszcze du偶o...
Tak tobie si臋 tylko wydaje! - rzuci艂a.
 
Przemy艣la艂am spraw臋 sumiennie i przyzna膰 racj臋 chyba musz臋. Fakt. Na rob贸tki zosta艂y mi tylko 3-4 miesi膮ce.馃槈  Jednak do pracy z kopyta nie ruszy艂am... Bez przesady...
Do wczoraj.馃槈
 
Wyprawa na szroty - rzecz 艣wi臋ta i w艂a艣nie na jednym z nich zobaczy艂am takie oto cudo.
 
 
Choinka jest drzewkiem ca艂orocznym - ka偶dy o tym wie, nieustannie pe艂na uroku ro艣nie sobie w lesie, to dlaczego w domu nie? Kupi艂am wi臋c z my艣l膮 o pracowni, na kr贸luj膮cy tam mi臋towy turkus pomalowa艂am i jestem zachwycona, ale...
 


 
... ale sta艂o si臋 i temat bombek wr贸ci艂 ze zdwojon膮 si艂膮. A wraz z nim ch臋ci i natchnienie te偶. Jako pierwsza na tapet臋 posz艂a wi臋c kura i sznurek, a p贸藕niej psiak. 馃槉 Dwie pierwsze ozdoby 艣wi膮teczne ju偶 mam. W sierpniu 馃槈.
 


 
 
Jednak nie tylko choink臋, ale i 艣liczny, bia艂y dzbanek wczoraj kupi艂am, a 偶e r贸wnie偶 kwiatka dosta艂am (bia艂ego) w prezencie, opr贸cz zimowej - powsta艂a ta wa偶niejsza, letnia dekoracja. Do tego zielona herbatka w turkusowym kubeczku z Boles艂awca - obieca艂am, to pokazuj臋. I jeszcze na Sandrynkowej desce pojawi艂a si臋 nowo艣膰: zardzewia艂ek - lampionik. Nie uroczy? W kolorach zieleni i turkusu. Wg mnie wprost bajeczny 馃槈.
 









 
 
M贸j wymarzony skrawek 艣wiata. W nim wszystko dozwolone. W nim mog臋 sobie wyczynia膰 co tylko chc臋, na co fantazja pozwoli. I tak te偶 robi臋. ❤
 
 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz