niedziela, 24 września 2017

jesienne świętowanie

 
Wczorajszy dzień zakończyłam na mega zmęczeniu. Wieczorem to już nie wiedziałam,
co dookoła mnie dzieje się 😉. Skrajne wyczerpanie psychiczne i fizyczne też, chociaż mój brat podsumował  - nie było najgorzej... No zawsze może być gorzej, ale najważniejsze, że wszystko udało się pięknie, cudownie, ach! jesteśmy tacy szczęśliwi, że słów brak! Wysiłek duży - efekt wspaniały.
 
Dlatego dzisiaj należała mi się nagroda i świętowałam... jesień oczywiście 😉. Było leniuchowanie, spacer w deszczu, naleśniki z jagodami w Andrzejówce i porządkowanie... roślinek moich domowych. Fakt. Bałagan zrobiłam jeszcze większy, ale trudno. Jesienne dekoracje są tego warte! Hortensje zasuszone niepostrzeżenie w wazonie 😉, dynie jeszcze całkiem jak trzeba - wszystko to poszło w ruch i wyszło... jesiennie ❤ .
 



















 

9 komentarzy:

  1. pięknie, kolorowo, i do tego klosik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ano, wiadoooomo. Klosik jest the Best ❤

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzac na te zdjecia juz jestem zrelaksowana .....pieknie .Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesień generalnie relaksująca jest 😉. Właśnie piję sobie grzane winko, a na szydełku robię jesienne mitenki. Miiiiiło ❤

      Usuń
  4. cudne kwiatowe kompozycje, zapraszam w moje skromne progi https://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dzięki za odwiedziny, miłe słowo i zaproszenie - oczywiście skorzystam z przyjemnością!! 😊

      Usuń
    2. Byłam, widziałam, tylko jakieś problemy z zostawieniem komentarza mam - wierzę, że chwilowe! Będę próbować i odwiedzać 😊

      Usuń